vineri, 26 noiembrie 2010

Joomla – o noua categorie in tutoriale

Dupa o lunga perioada de timp m-am reapucat de munca si…, evident, a trebuit sa imi reimprospatez cunostintele vis-a-vis de design si cms-uri…ca de SEO – am fost placut surprinsa sa observ ca nu s-au schimbat multe ( in doua luni am reusit sa aduc pe pozitii foarte bune 2 website-uri – da da ! stiu! ..ma dau mare  ..asta e, e mandria mea ).


Si cum spuneam ..printre proiectele avute – am lucrat si la 2 site-uri  in Joomla si inca mai administrez unul dintre ele, asa ca m-am gandit ca n-ar strica daca in timpul liber (…cam putin ce-i drept) sa va fac si cateva tutoriale despre Joomla. Prin urmare voi introduce o noua categorie in blog-ul meu (lasat in paragina in ultimul an): TUTORIALE JOOMLA.


Pe langa articolele despre Joomla pe care consider eu ca sunt necesare pentru orice utilizator(designer) de joomla, am rugamintea la utilizatorii interesati sa specifice cam unde ar avea probleme cu Joomla sau unde simt nevoia de ceva indrumare si cu mare placere am sa va ajut (unde stiu) cu tutoriale pe tema/problema respectiva.


Cand am timp am sa va fac chiar o comparatie intre wordpress si joomla ca sa va dati seama ce CMS este mai bun pentru voi.


Asa in plan am multe tutoriale pentru joomla si web design joomla… cunostinte zic eu ca detin cat de cat  …totul se rezuma la timp.


Apropo daca sunteti autor de tutoriale Joomla si doriti sa le publicati (si) in blog-ul meu folositi formularul de contact de la pagina submit. Nu se va permite decat un link (de preferinta la inceputul sau sfarsitul articolului) catre pagina unde este tutorialul joomla original. Si evident tutorialul trebuie sa fie in limba ROMANA.


View the original article here

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu