vineri, 26 noiembrie 2010

Reaparitie



Dupa mai bine de un an si de pauza… in care am nascut o bomboana de baietel…care ma innebuneste zilnic cu gandureala …. revin in forte in domeniul web designului si seo


Realizez acum lucrand la un site mai mare ca s-au schimbat multe nu doar in seo dar si in web design…a aparut chiar o noua versiune la adobe …mai de efect vizual ca la tools nu pot spune ca e foarte imbogatit; wordpress se intrece pe site scotand versiuni din ce in ce mai bune …din pacate plugin-urile nu pot tine pasul. Uitandu-ma pe cateva site-uri de awards in domeniul graficii si design-ului vad ca flash-ul este iar in voga …boooing!  (


In privinta tutorialelor …. vad ca si pe domaniul .*ro au aparut tutoriale cu duiumul…care mai decare mai bogate in informatii si mai copiate  ))… unele …putine la numar… mi-au placut ..originale si informative. Testand si locul tutorialelor mele pe google observ surprinzator ca nu mi-a disparut pozitia de pe prima pagina desi site-ul a fost lasat in paragina un an si… si probabil este neplacut pentru utilizatori sa gaseasca tutoriale vechi fara update-uri. Asa ca usor usor …in functie de timp… ca deh trebuie sa mai produc si $$$ si dupa ce testez bine domeniile*.com si *.ro din punct de vedere seo si design, am sa ma reapuc sa va mai aduc la cunostinta noi informatii…


Atentie am facut curat in blogroll – avand in vedere ca multe site-uri – la timpul cand le-am verificat – nu au mers sau domeniul a expirat. Daca vreti schimb de link-uri va rog sa ma contactati prin formularul de submit.


Merci


O zi buna tuturor

    Articole asemanatoare: No related posts

View the original article here

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu